چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی توجهی به جان هوادارانی که درخطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرای مشهد و مس سونگون در لیگ برتر فوتسال | کار سخت زردپوشان مقابل شاگردان بی‌غم

  • کد خبر: ۲۰۷۰۱۹
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرای مشهد و مس سونگون در لیگ برتر فوتسال | کار سخت زردپوشان مقابل شاگردان بی‌غم
فرش‌آرای مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، جمعه ۲۹ دی به مصاف مس سونگون می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال فردا، جمعه ۲۹ دی با انجام ۷ بازی در شهر‌های مختلف ایران برگزار خواهد شد.
فرش‌آرای مشهد نیز در این هفته از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی پذیرای مس سونگون است.

شاگردان حسن‌زاده در حالی به مصاف مس می‌روند که در سه دیدار قبلی خود در لیگ برتر فوتسال مقابل آنا صنعت قم، پوشام حافظ ساری و شهرداری ساوه تن به شکست داده‌اند و جایگاه چهارمی خود را از دست دادند.

زردپوشان مشهدی که در ابتدای نیم‌فصل دوم با ۲ پیروزی متوالی، جایگاه چهارمی خود در پایان نیم‌فصل نخست را تثبیت کرده بودند، با پیروزی و یا کسب حداقل امتیاز می‌توانستند نیم‌نگاهی به کسب جایگاه سوم جدول نیز داشته باشند، اما با فرصت‌سوزی شاگردان حسن‌زاده، فرش‌آرا رده چهارم را هم از دست داد و اختلافش با گهرزمین سیرجان، تیم سوم جدول نیز به ۶ امتیاز افزایش یافت.

حال فرش‌آرا در این هفته در حالی از تیم قدرتمند مس سونگون پذیرایی می‌کند که در صورت شکست برابر این تیم به چهارمین شکست متوالی خود دست پیدا خواهد کرد و دیگر باید با رتبه‌های بالای جدول خداحافظی کند، در غیر اینصورت اگر شاگردان حسن‌زاده موفق به پیروزی شوند می‌توان به آینده این تیم و قرار گرفتن جزو ۴ تیم برتر فوتسال ایران در پایان فصل به این تیم امیدوار بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->